|
KÖFOP-1.2.1-VEKOP-16 Csatlakoztatási konstrukció az önkormányzati ASP rendszer országos kiterjesztéséhez
Kedvezményezett neve: Lenti Város Önkormányzata
Pályázati felhívás neve: Csatlakoztatási konstrukció az önkormányzati ASP rendszer országos kiterjesztéséhez
Pályázati felhívás kódszáma: KÖFOP-1.2.1-VEKOP-16
Projekt Címe: Lenti Város Önkormányzata ASP Központhoz való csatlakozása
Projekt azonosítószáma: KÖFOP-1.2.1-VEKOP-16-2017-01181
Szerződött támogatás összege: 7.000.000 Ft.
Támogatás mértéke: 100 %.
Projekt tartalmának rövid bemutatása:
A pályázat részeként 2018. év folyamán az ASP szolgáltatás igénybevételéhez szükséges informatikai eszközök beszerzésére sor került (8 db számítógép, 2 db kártyaolvasó, 1 db nyomtató). Az önkormányzat belső folyamatainak, működési rendjének és belső szabályozó eszközeinek felülvizsgálata, a belső és külső szabályozások aktualizálása folyamatban van, az Informatikai Biztonsági Szabályzat és az Iratkezelési szabályzat ASP rendszerhez való igazítása az éles indulást megelőzően aktualizálásra kerültek. Az Önkormányzat csatlakozott az ASP elektronikus ügyintézési szolgáltatás rendszeréhez és ennek segítségével lehetőség nyílt az elektronikus ügyintézési szolgáltatás nyújtására az állampolgárok és a vállalkozások részére. Az ügyfelek által igénybevehető, elektronikusan indítható ügytípusok a következők lettek: iparűzési adó-bevallás, gépjárműadó bevallás. Az ASP központ által, központilag meghatározott módszertan alapján, valamint a központi támogatás segítségével megtörtént az önkormányzati szakrendszerek adatminőségének javítása és migrációja. Ennek eredményeképpen az ASP központ által élesített keretrendszerek kialakításra kerültek, valamint a megfelelő minőségű adatállományok sikeres migrációja és adatbetöltése az egyes szakrendszerekbe megtörténtek. A Lenti Polgármesteri Hivatal dolgozói a szakrendszerek használatára vonatkozó oktatásokon vettek részt. Az ASP szolgáltatáshoz történő csatlakozás során szükséges volt a tesztelésre és ellenőrzésre a kialakításra kerülő szolgáltatások működésére vonatkozóan, majd a rendszer élesítésre, valamint a Szolgáltatási Szerződés megkötésére, mely 2018. december 15. napján aláírásra került a Magyar Államkincstárral. A szakrendszerek élesítése 2019. január 1-jével megtörtént, minden szakrendszert ettől az időponttól már élesben használtak az ügyintézők. A rendszer használata folyamatosan zajlik.
Projekt tervezett befejezési dátuma: 2019. június 30.
 |

     
|