LAKOSSÁGI TÁJÉKOZTATÁS - IGAZGATÁSI SZÜNET2022. November 29. 13:48LAKOSSÁGI TÁJÉKOZTATÁS
Tájékoztatom a Tisztelt Lakosságot, hogy Lenti Város Önkormányzati Képviselő-testülete
2022. december 22. napjától 2023. január 6. napjáig
a Lenti Polgármesteri Hivatalban
igazgatási szünetet rendelt el.
Az igazgatási szünet időtartama alatt a Hivatal zárva tart és az ügyfélfogadás szünetel.
A halaszthatatlan ügyek intézése az alábbi időpontokban és telefonszámokon történő egyeztetés útján lehetséges:
2022. december 22. |
8.00 – 16.00 |
2022. december 23. |
8.00 – 13.30 |
2022. december 27 – 29. |
8.00 – 16.00 |
2022. december 30. |
8.00 – 13.30 |
2023. január 2 – 5. |
8.00 – 16.00 |
2023. január 6. |
8.00 – 13.30 |
- születés és haláleset anyakönyvezése esetén az anyakönyvvezetővel a
+36-30/220-41-61 telefonszámon,
- rendkívüli élethelyzet (köztemetés, létfenntartást veszélyeztető rendkívüli esemény) esetén a szociális ügyintézővel a
+36-30/353-87-70 telefonszámon,
- katasztrófa helyzet esetén a közbiztonsági referenssel a
+36-30/294-39-75 telefonszámon,
- halaszthatatlan városüzemeltetési ügyekkel kapcsolatban a városüzemeltetési ügyintézővel munkanapokon a fent megadott időpontokban
2022. december 22 – 30. között +36-30/294-39-75 telefonszámon,
2023. január 2 – 6. között +36-30/509-98-50 telefonszámon.
Az általános ügyfélfogadási rend szerint az igazgatási szünet előtti utolsó ügyfélfogadási nap:
2022. december 21. (szerda)
Az igazgatási szünetet követő első ügyfélfogadási nap:
2023. január 9. (hétfő)
Köszönöm megértésüket! A Hivatal dolgozói nevében Békés, Boldog Karácsonyi Ünnepeket és Nagyon Boldog Új Évet kívánok!
Lenti, 2022. november 29.
dr. Csizmazia Bernadett sk.
jegyző
|